Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21857/mwo1vcjpvy

Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra

Martina Briš Alić ; Faculty of Economics in Osijek, Josip Jurj Strossmayer University in Osijek, Osijek, Croatia
Martina Harc orcid id orcid.org/0000-0002-7207-9032 ; Croatian Academy of Sciences and Arts, The Institute for Scientific and Artistic Work in Osijek, Osijek, Croatia
Sanja Romić ; Properta d.o.o., Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 2.007 Kb

page 183-205

downloads: 555

cite


Abstract

Trgovački centri kao suvremene potrošačke strukture posljedica su današnjega potrošačkog načina života i neizostavan su dio svakodnevice. U ovome su radu predstavljene ključne odrednice nužne pri planiranju i kreiranju suvremenoga uspješnoga trgovačkog centra. Definirano je pet ključnih odrednica: istraživanje tržišta potencijalnih kupaca, lokacija i pristupačnost, konkurencija, veličina i dizajn centra te sastav zakupnika. Prikazuje se i međusobna korelacija ključnih čimbenika te je zaključeno da isključivo ispunjenje svih navedenih čimbenika rezultira uspješnim i profitabilnim projektom, što je dokazano analizom slučaja trgovačkoga centra Portanova u Osijeku. Podaci su prikupljeni iz primarnih i sekundarnih izvora. Primarni podaci prikupljeni su metodom promatranja i provedbom anketnoga istraživanja, a kao izvor sekundarnih podataka korištena su prethodna istraživanja te podaci trgovačkih centara.

Keywords

lokacija; maloprodaja; konkurencija; sastav zakupnika; trgovački centar

Hrčak ID:

250758

URI

https://hrcak.srce.hr/250758

Publication date:

15.11.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.261 *