Informatologia, Vol. 54 No. 1-2, 2021.
Original scientific paper
https://doi.org/10.32914/I.54.1-2.5
DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA
Vlasta Kučiš
; Faculty of Arts, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Slobodan Hadžić
; PressCut, Zagreb, Croatia
Darja Kupinić Guščić
; MediaNet, Zagreb, Croatia
Abstract
U ovom radu autori iznose rezultate desk istraživanja i sadržajne analize Facebook kampanje komercijalnih brandova. Cilj svakog branda je povećati aktivnost fanova na svojim stranicama, putem izražavanja sviđanja, komentiranja ili dijeljenja sadržaja. Autori su svoju pažnju usmjerili prvenstveno na formalne i sadržajne karakteristike objave i promatrali kako iste utječu na aktivnost korisnika. Temeljem proučavanja Facebook profila i komunikacije na primjeru 3 komercijalna branda (pive, banke i ženskih čarapa) autori su konstruirali matricu za koju smatraju da je primjenjiva na većinu komercijalnih brandova, odnosno da može biti okvir za analizu bilo koje Facebook kampanje uz odgovarajuće nadopune i manje preinake.
Keywords
analiza sadržaja; dekonstrukcija kampanje; Facebook; komunikacija; brand
Hrčak ID:
252188
URI
Publication date:
8.2.2021.
Visits: 1.920 *