Informatologia, Vol. 54 No. 1-2, 2021.
Preliminary communication
https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7
PROCJENA STUDENATA O DIJALOGU I ARGUMENTIRANJU U DRUŠTVU I ŠKOLI
Marina Diković
; Faculty of Educational Sciences, Juraj Dobrila University in Pula, Pula, Croatia
Abstract
Svrha ovoga rada bila je pridonijeti modelu pripreme učenika za aktivno argumentiranje u demokratskom društvu i naglasiti ulogu nastavnika u raspravama u učionici /1/. 245 studenata iznijelo je svoje mišljenje u Upitniku o dijalogu i argumentaciji. Cilj istraživanja bio je ispitati mišljenje studenata (budućih nastavnika) o argumentiranju. Rezultati pokazuju da studenti na pozitivniji način ocjenjuju područja argumentiranja u školi s aspekta odnosa između njezinih dionika, s tim da je najbolje ocijenjen odnos između učenika; oni koji imaju najviše znanja o konceptu argumentiranja pozitivno ocjenjuju to da uključivanje u različite aktivnosti u društvu razvija koheziju, dijalog i argumentiranje. Studenti s boljom procjenom važnih karakteristika nastavnika za argumentaciju pokazuju veće razumijevanje za poticanje školskih aktivnosti koje doprinose razvoju dijaloga.
Keywords
aktivno građanstvo; aktivno sudjelovanje; argumentacija; dionici u školi; mišljenje studenata
Hrčak ID:
252190
URI
Publication date:
8.2.2021.
Visits: 1.441 *