Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7

PROCJENA STUDENATA O DIJALOGU I ARGUMENTIRANJU U DRUŠTVU I ŠKOLI

Marina Diković ; Faculty of Educational Sciences, Juraj Dobrila University in Pula, Pula, Croatia


Full text: english pdf 644 Kb

page 77-87

downloads: 174

cite


Abstract

Svrha ovoga rada bila je pridonijeti modelu pripreme učenika za aktivno argumentiranje u demokratskom društvu i naglasiti ulogu nastavnika u raspravama u učionici /1/. 245 studenata iznijelo je svoje mišljenje u Upitniku o dijalogu i argumentaciji. Cilj istraživanja bio je ispitati mišljenje studenata (budućih nastavnika) o argumentiranju. Rezultati pokazuju da studenti na pozitivniji način ocjenjuju područja argumentiranja u školi s aspekta odnosa između njezinih dionika, s tim da je najbolje ocijenjen odnos između učenika; oni koji imaju najviše znanja o konceptu argumentiranja pozitivno ocjenjuju to da uključivanje u različite aktivnosti u društvu razvija koheziju, dijalog i argumentiranje. Studenti s boljom procjenom važnih karakteristika nastavnika za argumentaciju pokazuju veće razumijevanje za poticanje školskih aktivnosti koje doprinose razvoju dijaloga.

Keywords

aktivno građanstvo, aktivno sudjelovanje, argumentacija, dionici u školi, mišljenje studenata

Hrčak ID:

252190

URI

https://hrcak.srce.hr/252190

Article data in other languages: english

Visits: 483 *