Skip to the main content

Review article

Primjena marketinga u razvoju hrvatskog sporta

Mato Bartoluci ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu


Full text: croatian pdf 379 Kb

page 30-32

downloads: 335

cite


Abstract

Marketing u športu predstavlja poslovnu aktivnost športskog subjekta kojoj je cilj optimalno zadovoljiti određene športske potrebe, a istovremeno ostvariti poslovni rezultat. Marketing je primjenjiv u svim područjima športa: u području edukacije, u natjecateljskom športu, te u športskoj rekreaciji.
Temeljna karakteristika marketinga u športu je ta što se na tržištu valoriziraju ekonomski učinci športa, bilo izravno ili u interakciji s drugim gospodarskim djelatnostima.
Budući razvoj hrvatskog vrhunskog športa zasnivat će se na konceptu vlastitog marketinga, čijem razvoju bi trebali doprinijeti stručnjaci športskog marketinga, kao i športski manageri,
koje treba posebno obrazovati.

Keywords

hrvatski sport, marketing, sportski poduzetnici

Hrčak ID:

252651

URI

https://hrcak.srce.hr/252651

Publication date:

20.1.1992.

Article data in other languages: english german

Visits: 869 *