Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.31192/np.19.1.11

Tematika ljubavi u različitim pedagoškim konceptima

Maja Hmelak ; University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
Karakuma Samai orcid id orcid.org/0000-0002-3732-4186 ; University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 133 Kb

page 153-166

downloads: 569

cite


Abstract

Tema ljubavi se kroz povijest nalazi u mnogim pedagoškim konceptima gdje su je detaljno istraživali razni pedagoški teoretičari i praktičari, a mnogi su je također uključili u svoje odgojno-obrazovne koncepte. Važna je s gledišta djeteta i njegove uključenosti u sam odgojno-obrazovni proces, a za pravilno uvođenje ljubavi u sam proces potreban je empatičan i stručno osposobljen učitelj i odgajatelj. Pregledom brojnih znanstvenih i stručnih radova autorice su istražile uključenost teme ljubavi i utvrdile da se ona pojavljuje u brojnim pedagoškim konceptima. Ti su koncepti detaljno predstavljeni, kritički su vrednovani te stručno analizirani i uspoređeni. Autorice su također utvrdile da je za uvođenje teme ljubavi presudna uloga učitelja i odgajatelja i njihov primjer kojeg učenici i djeca slijede.

Keywords

dijete; ljubav; odgajatelj; pedagoški koncepti; učitelj

Hrčak ID:

253819

URI

https://hrcak.srce.hr/253819

Publication date:

15.3.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.687 *