Skip to the main content

Professional paper

TAMAGOTCHI U NASTAVI PROGRAMIRANJA

Zoran Hercigonja ; V. osnovna škola Varaždin


Full text: croatian pdf 472 Kb

page 23-31

downloads: 209

cite


Abstract

Programiranje u nastavi informatike u smislu usvajanja osnovnih programskih struktura, zanimljivije je kada se doda stvarni kontekst. Konkretizacija znanja i vještina učenika postiže se kroz realni kontekst u kojem je moguće izraditi program to jest algoritam s jasnim i opipljivim rezultatom. Učenici dodatne nastave informatike pomoću micro:bit tehnologije, odlučili su se za programiranje povijesnog digitalnog uređaja vrlo atraktivnog 90-ih godina prošlog stoljeća. Radi se o Tamagotchi uređaju koji se zbog svoje popularnosti zadržao sve do 2000 godine. Animirani pokreti i primitivna umjetna inteligencija digitalnih kućnih ljubimaca učenicima se svidjela kao ideja za kreiranje vlastitih digitalnih ljubimaca sa željenim pokretima i ponašanjima. Tako se krenulo u izradu vlastitog Tamagotchi kućnog ljubimca preko micro:bit uređaja koji je u ovome dobio ulogu digitalnog uređaja nalik Tamagotchi uređaju.

Keywords

Tamagotchi uređaj, digitalni kućni ljubimac, programske rutine

Hrčak ID:

254519

URI

https://hrcak.srce.hr/254519

Publication date:

2.5.2021.

Visits: 767 *