Skip to the main content

Review article

DIGITALNI MARKETING - PREDVODNIK ILI SASTAVNICA INTEGRIRANE KOMUNIKACIJE

Sanja Bijakšić orcid id orcid.org/0000-0003-4574-7610 ; University of Mostar, Trg hrvatskih velikana bb, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Ornela Leko orcid id orcid.org/0000-0001-5595-6964 ; Faculty of Humanities and Social Sciences University of Mostar, Matice hrvatske 1, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Andrea Raguž ; Faculty of Humanities and Social Sciences University of Mostar, Matice hrvatske 1, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina


Full text: english pdf 439 Kb

page 163-178

downloads: 762

cite


Abstract

Suvremeni način poslovanja utjecao je na sve segmente pa tako i na marketinško okruženje. Ekonomija ne poznaje granice te sve postaje globalno i na dohvat ruke. Organizacije koje žele opstati na tržištu primorane su mijenjati svoj način oglašavanja i prihvatiti ovakav način tržišne utakmice. Zahvaljujući ovim promjenama, potrošači mijenjaju svoje navike, postaju sve zahtijevniji i na izvjestan način primoravaju organizacije da se prilagođavaju. One organizacije koje žele opstati na tržištu primorane su mijenjati svoj način oglašavanja i prihvatiti ovakav način tržišne utakmice. Tradicionalni marketing koji su koristili do danas uvelike se mijenja, a digitalni marketing postaje važna sastavnica integrirane marketinške komunikacije. Njegova interaktivnost, brže i lakše dostizanje ciljnih segmenata čine ovakav način komunikacije neminovnim u tržišnom natjecanju. Primarni cilj ovoga rada odnosi se na istraživanje i analizu uloge i važnost digitalnog marketinga u organizaciji danas. Također, rad će obuhvaćati i istraživanje digitalnih kampanja koje promatrane organizacije provodi samostalno ili u kombinaciji sa ostalim kanalima komunikacije.
Za predmetno istraživanje odabran je uzorak od 20 bosanskohercegovačkih kompanija različitih djelatnosti kojima je poslan anketni upitnik putem interneta.

Keywords

digitalni marketing; interaktivnost; digitalne kampanje

Hrčak ID:

254863

URI

https://hrcak.srce.hr/254863

Publication date:

30.3.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 2.150 *