Skip to the main content

Professional paper

Trendovi u prenošenju komunikacijskih poruka putem radija

Silvija Londero Šimleša ; Media servis global, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 602 Kb

page 80-95

downloads: 465

cite


Abstract

Odnos medija i PR-a međusobno je ovisan. Mediji su presudni za postojanje odnosa s javnošću jer predstavljaju važan kanal prema zainteresiranoj javnosti, dok su odnosi s javnošću za medije jedan od značajnijih izvora informacija. Ključna pretpostavka dobre suradnje urednika i novinara sa stručnjacima za odnose s javnošću jest međusobno razumijevanje, ali i kvalitetan sadržaj. Razina tog odnosa utječe i na samo prenošenje poruke do publike. Radio se zbog brzine u prenošenju poruke prometnuo u moćnu i utjecajnu platformu, važnu za pravovremeno širenje vijesti i emitiranje poruka, a njegova jednostavnost čini ga jednim od najvažnijih sredstava komunikacije.

Keywords

mediji; odnosi s javnošću; radio; medijska publika; prenošenje poruke

Hrčak ID:

254944

URI

https://hrcak.srce.hr/254944

Publication date:

20.1.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 900 *