Professional paper
IDENTIFICIRANJE SPOSOBNIJIH UČENIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Maja Obrenović Ovčar
; OŠ Frana Roša Celje, Cesta na Dobrovo 114, Celje
Abstract
Poticajno okruženje za učenje ima velik utjecaj na razvoj i talent. Samo kvalitetni poticaji za učenje mogu omogućiti razvoj sposobnosti učenika u učionici u skladu s njihovim predispozicijama. Zadatak učitelja je prilagoditi aktivnosti u učionici sposobnostima učenika tako da ih razvijaju u potpunosti. Mora im osigurati odgovarajuće uvjete za odgoj i obrazovanje prilagođavanjem njihovih sadržaja, oblika i metoda rada. Prikladno i kvalitetno planiranje nastave također uključuje prepoznavanje nadarenih učenika. Istraživanja pokazuju da daroviti učenici imaju određene osobine ličnosti koje se ne mogu naći kod drugih učenika ili su izraženije kod nadarenih učenika. Takve studente treba identificirati što je prije moguće kako bi im se mogli pružiti primjereniji uvjeti za razvoj. Daroviti učenici koji su pokazali izvanredna postignuća ili imaju potencijala u intelektualnom, kreativnom, posebno akademskom, voditeljskom ili umjetničkom području trebaju uz redoviti školski program prilagođene programe i aktivnosti.
Keywords
igra, talent, osnovna škola, učenici.
Hrčak ID:
255194
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 843 *