Skip to the main content

Professional paper

IDENTIFICIRANJE SPOSOBNIJIH UČENIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI

Maja Obrenović Ovčar ; OŠ Frana Roša Celje, Cesta na Dobrovo 114, Celje


Full text: croatian pdf 173 Kb

page 308-313

downloads: 252

cite


Abstract

Poticajno okruženje za učenje ima velik utjecaj na razvoj i talent. Samo kvalitetni poticaji za učenje mogu omogućiti razvoj sposobnosti učenika u učionici u skladu s njihovim predispozicijama. Zadatak učitelja je prilagoditi aktivnosti u učionici sposobnostima učenika tako da ih razvijaju u potpunosti. Mora im osigurati odgovarajuće uvjete za odgoj i obrazovanje prilagođavanjem njihovih sadržaja, oblika i metoda rada. Prikladno i kvalitetno planiranje nastave također uključuje prepoznavanje nadarenih učenika. Istraživanja pokazuju da daroviti učenici imaju određene osobine ličnosti koje se ne mogu naći kod drugih učenika ili su izraženije kod nadarenih učenika. Takve studente treba identificirati što je prije moguće kako bi im se mogli pružiti primjereniji uvjeti za razvoj. Daroviti učenici koji su pokazali izvanredna postignuća ili imaju potencijala u intelektualnom, kreativnom, posebno akademskom, voditeljskom ili umjetničkom području trebaju uz redoviti školski program prilagođene programe i aktivnosti.

Keywords

igra, talent, osnovna škola, učenici.

Hrčak ID:

255194

URI

https://hrcak.srce.hr/255194

Publication date:

2.5.2021.

Visits: 519 *