Professional paper
Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.
Dražen Kaužljar
Full text: croatian pdf 302 Kb
page 17-24
downloads: 275
cite
APA 6th Edition
Kaužljar, D. (2018). Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.. Željeznice 21, 17 (2), 17-24. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/255717
MLA 8th Edition
Kaužljar, Dražen. "Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.." Željeznice 21, vol. 17, no. 2, 2018, pp. 17-24. https://hrcak.srce.hr/255717. Accessed 20 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kaužljar, Dražen. "Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.." Željeznice 21 17, no. 2 (2018): 17-24. https://hrcak.srce.hr/255717
Harvard
Kaužljar, D. (2018). 'Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.', Željeznice 21, 17(2), pp. 17-24. Available at: https://hrcak.srce.hr/255717 (Accessed 20 November 2024)
Vancouver
Kaužljar D. Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.. Željeznice 21 [Internet]. 2018 [cited 2024 November 20];17(2):17-24. Available from: https://hrcak.srce.hr/255717
IEEE
D. Kaužljar, "Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.", Željeznice 21, vol.17, no. 2, pp. 17-24, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/255717. [Accessed: 20 November 2024]
Abstract
Zahtjevi ISO standarda, a osobito norme ISO 9001, ne samo da
pomažu u približavanju članica Europske unije i jednostavnijoj komunikaciji
poslovnim procesima, već predstavljaju i prikaz najbolje svjetske
prakse. Zbog toga dolazi do periodičkih revizija i modernizacije ISO
standarda. Najnovija revizija ISO 9001 usvojena je 2015. te se poslovanje
mora prilagoditi njezinim zahtjevima do 2018. želi li se zadržati
certifikat. Ipak, puno je veći razlog za primjenu ISO standarda poboljšanje
poslovanja poduzeća. U radu su uspoređena suvremena poduzeća
telekomunikacijskog sustava čiji su proizvodi i usluge prepoznatljivi te
poduzeće željezničkog sustava koje nema prepoznatljive proizvode i
usluge. Upravo to poduzeće moglo bi na temelju zahtjeva norme ISO
9001:2015 unaprijediti svoje poslovanje i povećati prihode od prodaje
prijevoznih usluga.
Keywords
ISO standardi, prodaja trasa, proizvodi i usluge, unaprjeđenje poslovanja, povećanje prihoda
Hrčak ID:
255717
URI
https://hrcak.srce.hr/255717
Publication date:
14.6.2018.
Visits: 749
*