Professional paper
PRIMJER DOBRE PRAKSE: ZOOM SATOVI ČITANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU
Adrijana Skok
Abstract
Čitanje je jedna od osnovnih vještina koja je čovjeku potrebna za samostalan i kompetentan život. U procesu školovanja čitanje je jedna od vještina koja ima veliki utjecaj na uspješnost učenja. Učenje čitanja sustavno se razvija u prve tri godine obrazovanja. Redovito vježbanje čitanja presudno je za automatizaciju tehnike čitanja, što je preduvjet za razvoj razumijevanja čitanja. Provedba treninga čitanja kod kuće i kontinuirano provođenje različitih čitateljskih aktivnosti u školi, imaju značajan utjecaj na razvoj tečnosti čitanja do razine automatizacije. Korištenje vremenski ograničenih tekstova za čitanje u svrhu praćenja razvoja čitateljskih sposobnosti omogućuje stvaranje brzih oblika pomoći učenicima prve trijade kojima je potrebna dodatna pomoć u učenju čitanja. Zatvaranje škola zbog epidemije koronavirusa posljedično je utjecalo na oblikovanje satova čitanja i pomoć u razvoju tečnosti čitanja putem aplikacije Zoom. Održavanje satova čitanja putem aplikacije Zoom pozitivno je utjecalo na usvajanje i automatizaciju čitanja uključenih učenika. Znatno se je poboljšala također njihova motivacija za čitanjem. Istodobno, satovi čitanja pozitivno su prihvaćeni kao jedan od mogućih oblika druženja i održavanja socijalnih kontakata učenika tijekom nastave na daljinu.
Keywords
tehnika čitanja, prva trijada, trening čitanja, Zoom satovi čitanja.
Hrčak ID:
259944
URI
Publication date:
1.11.2021.
Visits: 732 *