Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.31192/np.19.2.9

Razmatranje slike djeteta u povijesnome i društvenome kontekstu modernoga potrošačkoga društva u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini

Katarina Dadić ; University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, Croatia
Ružica Bešlić Grbešić ; University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, Croatia
Vlatko Smiljanić orcid id orcid.org/0000-0001-9835-0591 ; University of Zagreb, Research Institute of Faculty of Croatian Studies, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 128 Kb

page 359-370

downloads: 451

cite


Abstract

Autori su raščlanili rezultate pedagoških, povijesnih, socioloških i komunikoloških istraživanja koja obrađuju pedagošku destigmatizaciju djece ostvarenih u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini, gdje dosad nije bilo sličnih pluriperspektivnih radova, a literature o toj temi gotovo da i nema. Pedagoška destigmatizacija djece značajno je izazvana povijesnim kontekstom u kojem su se Hrvatska te Bosna i Hercegovina nalazile od sredine do kraja 20. stoljeća. Žarište rada je na teorijskim uporištima pedagoške destigmatizacije i na pedagoškim oblicima dječjega »oslobađanja«. Nakana je dosegnuti novo razumijevanje djeteta u suvremenoj pedagogiji kao subjekta destigmatizacije s posebnim naglaskom na povijest, medije i potrošačko okruženje.

Keywords

djetinjstvo; mediji; pedagogizacija; potrošačko društvo; povijesni kontekst

Hrčak ID:

260522

URI

https://hrcak.srce.hr/260522

Publication date:

16.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.742 *