Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.32910/ep.72.4.5

KONVERZIJE KAPITALA PODUZETNIKA U KREATIVNIM I KULTURNIM INDUSTRIJAMA SJEVEROZAPADNE HRVATSKE

Ksenija Vuković
Ivana Fojs
Kristina Detelj


Full text: croatian pdf 315 Kb

page 597-618

downloads: 234

cite


Abstract

Ciljevi ovog rada su identificirati vrste kapitala koje koriste poduzetnici u kreativnim i kulturnim industrijama u Hrvatskoj te ispitati mogućnosti konverzije kapitala iz jednog oblika u drugi. Teorijski okvir istraživanja je Bourdieuova teorija kapitala u kojoj se kapital pojavljuje u četiri forme: ekonomski, kulturni, socijalni i simbolički kapital. Da bi se odgovorilo na postavljeno istraživačko pitanje koristi se interpretativna paradigma, a kao primarni istraživački alat koristi se fenomenološko intervjuiranje. Provedeno je dubinsko intervjuiranje 10 poduzetnika. Rezultati istraživanja ukazuju na raznolike prakse korištenja kapitala poduzetnika te značajne mogućnosti konverzije kapitala. Visoki stupanj konverzije kapitala prisutan je kod kulturnog i socijalnog kapitala.

Keywords

Bourdieuova teorija kapitala, kreativne i kulturne industrije, poduzetnici, fenomenološki pristup

Hrčak ID:

260571

URI

https://hrcak.srce.hr/260571

Article data in other languages: english

Visits: 483 *