Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32910/ep.72.4.5

KONVERZIJE KAPITALA PODUZETNIKA U KREATIVNIM I KULTURNIM INDUSTRIJAMA SJEVEROZAPADNE HRVATSKE

Ksenija Vuković
Ivana Fojs
Kristina Detelj


Puni tekst: hrvatski pdf 315 Kb

str. 597-618

preuzimanja: 411

citiraj


Sažetak

Ciljevi ovog rada su identificirati vrste kapitala koje koriste poduzetnici u kreativnim i kulturnim industrijama u Hrvatskoj te ispitati mogućnosti konverzije kapitala iz jednog oblika u drugi. Teorijski okvir istraživanja je Bourdieuova teorija kapitala u kojoj se kapital pojavljuje u četiri forme: ekonomski, kulturni, socijalni i simbolički kapital. Da bi se odgovorilo na postavljeno istraživačko pitanje koristi se interpretativna paradigma, a kao primarni istraživački alat koristi se fenomenološko intervjuiranje. Provedeno je dubinsko intervjuiranje 10 poduzetnika. Rezultati istraživanja ukazuju na raznolike prakse korištenja kapitala poduzetnika te značajne mogućnosti konverzije kapitala. Visoki stupanj konverzije kapitala prisutan je kod kulturnog i socijalnog kapitala.

Ključne riječi

Bourdieuova teorija kapitala, kreativne i kulturne industrije, poduzetnici, fenomenološki pristup

Hrčak ID:

260571

URI

https://hrcak.srce.hr/260571

Datum izdavanja:

16.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.063 *