Ekonomski pregled, Vol. 72 No. 4, 2021.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32910/ep.72.4.5
KONVERZIJE KAPITALA PODUZETNIKA U KREATIVNIM I KULTURNIM INDUSTRIJAMA SJEVEROZAPADNE HRVATSKE
Ksenija Vuković
Ivana Fojs
Kristina Detelj
Sažetak
Ciljevi ovog rada su identificirati vrste kapitala koje koriste poduzetnici u kreativnim i kulturnim industrijama u Hrvatskoj te ispitati mogućnosti konverzije kapitala iz jednog oblika u drugi. Teorijski okvir istraživanja je Bourdieuova teorija kapitala u kojoj se kapital pojavljuje u četiri forme: ekonomski, kulturni, socijalni i simbolički kapital. Da bi se odgovorilo na postavljeno istraživačko pitanje koristi se interpretativna paradigma, a kao primarni istraživački alat koristi se fenomenološko intervjuiranje. Provedeno je dubinsko intervjuiranje 10 poduzetnika. Rezultati istraživanja ukazuju na raznolike prakse korištenja kapitala poduzetnika te značajne mogućnosti konverzije kapitala. Visoki stupanj konverzije kapitala prisutan je kod kulturnog i socijalnog kapitala.
Ključne riječi
Bourdieuova teorija kapitala, kreativne i kulturne industrije, poduzetnici, fenomenološki pristup
Hrčak ID:
260571
URI
Datum izdavanja:
16.7.2021.
Posjeta: 1.648 *