Skip to the main content

Professional paper

INTERDISCIPLINARNO POVEZIVANJE U NASTAVI POVIJESTI (PROGRAM GIMNAZIJA)

Vida Hočevar ; SREDNJA ŠKOLA JOSIPA JURČIČA IVANČNA GORICA


Full text: croatian pdf 250 Kb

page 271-282

downloads: 1.303

cite


Abstract

Interdisciplinarno povezivanje je didaktički pristup kod kojeg sadržaje ili teme učenja povezujemo s različitim metodama i oblicima rada te na taj način ostvarujemo postavljene obrazovne ciljeve. Interdisciplinarne veze cjelovitom integracijom znanja određuju zajedničku svrhu različitih predmetnih područja. Didaktičkim pristupom interdisciplinarnog povezivanja želimo postići višu kakvoću obrazovnih ciljeva i učenicima omogućiti drugačije iskustvo. U planiranju i radu vrlo su važni nastavni planovi, udžbenici i ostali materijali pomoću kojih učitelji za učenike oblikuju i provode interdisciplinarno povezivanje kao cjelovit obrazovni pristup. Članak prikazuje interdisciplinarne veze na satovima povijesti u gimnazijskom programu. U gimnazijskom programu interdisciplinarno se povezivanje najčešće ostvaruje kao projektni rad, projektni dani, interdisciplinarne ekskurzije, dani aktivnosti (dan znanosti, sportski dan) i istraživački zadaci.

Keywords

interdisciplinarna povezivanje, povijest, stručne ekskurzije, timski rad, doživotno znanje  

Hrčak ID:

261863

URI

https://hrcak.srce.hr/261863

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 1.805 *