Logopedics, Vol. 11 No. 1, 2021.
Review article
https://doi.org/10.31299/log.11.1.3
Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima
Ivana Krešić
orcid.org/0000-0002-8299-7347
; Dom zdravlja Mostar, Centar za psihofizičke i govorne poteškoće djece i adolescenata, Mostar, BIH
Katarina Pavičić Dokoza
orcid.org/0000-0002-9918-7906
; Poliklinika SUVAG, Zagreb
Abstract
Sve je veći znanstveni naglasak na uporabi glazbenog ritma i intonacije u logopedskoj terapiji jezičnih poremećaja. Glazba i ljudska interakcija koja je prati, jedna je od najintenzivnijih multisenzoričkih i fizičkih aktivnosti u kojoj dijete može sudjelovati. Jezični poremećaji zahtijevaju multisenzorički pristup, a primjena glazbenog ritma i intonacije dobar je instrument za poboljšanje jezičnih sposobnosti djece. Sadržaj rada opisuje pozitivan utjecaj glazbe, osobito glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima. Činjenica da su lošiji rezultati percepcije glazbenog ritma i intonacije u korelaciji sa smanjenim jezičnim sposobnostima djece, važan je zaključak pregledane literature. Glazbeni ritam i intonacija sadrže paletu mogućnosti u radu s djecom s jezičnim poremećajima.
Keywords
glazbeni ritam; intonacija; jezični poremećaji
Hrčak ID:
261868
URI
Publication date:
1.9.2021.
Visits: 2.271 *