Professional paper
PROJEKTNA NASTAVA „OD IDEJE DO PROIZVODA”
Stanka Erjavec
; Osnovna škola Louisa Adamiča, Grosuplje
Abstract
Nekoliko godina unazad, kolegica s kojom sam tada poučavala u 1. razredu predstavila mi je projektnu metodu „Od ideje do proizvoda”. Ova me novost privukla pa sam odlučila prisustvovati Međunarodnom skupu „Tehnička kreativnost u školskom kurikulumu u obliku projektne nastave”, koji je u Portorožu organiziralo Udruženje pedagoških djelatnika Slovenije za tehničko stvaralaštvo (ZPTU). [4] Na simpoziju sam pobliže upoznala didaktički model u okviru kojega učenici kroz ukupan nastavni proces aktivnim radom razvijaju vještine, sposobnosti i znanja iz različitih područja.
Smatram da učitelj mora znati zakoračiti „izvan okvira” i nastavu obogatiti drugačijim načinom poučavanja. Zato u ovom članku želim predstaviti projektnu nastavu „Od ideje do proizvoda”, također nazvanu PUD-JB (slov. projektno učno delo – Jožica Bezjak), koja temelji na aktivnoj ulozi učenika te na međupredmetnom povezivanju.
Keywords
projektna nastava, međupredmetno povezivanje, makro priprema, mikro priprema
Hrčak ID:
262562
URI
Publication date:
1.11.2021.
Visits: 859 *