Skip to the main content

Professional paper

PROJEKTNA NASTAVA „OD IDEJE DO PROIZVODA”

Stanka Erjavec ; Osnovna škola Louisa Adamiča, Grosuplje


Full text: croatian pdf 371 Kb

page 329-336

downloads: 324

cite


Abstract

Nekoliko godina unazad, kolegica s kojom sam tada poučavala u 1. razredu predstavila mi je projektnu metodu „Od ideje do proizvoda”. Ova me novost privukla pa sam odlučila prisustvovati Međunarodnom skupu „Tehnička kreativnost u školskom kurikulumu u obliku projektne nastave”, koji je u Portorožu organiziralo Udruženje pedagoških djelatnika Slovenije za tehničko stvaralaštvo (ZPTU). [4] Na simpoziju sam pobliže upoznala didaktički model u okviru kojega učenici kroz ukupan nastavni proces aktivnim radom razvijaju vještine, sposobnosti i znanja iz različitih područja.
Smatram da učitelj mora znati zakoračiti „izvan okvira” i nastavu obogatiti drugačijim načinom poučavanja. Zato u ovom članku želim predstaviti projektnu nastavu „Od ideje do proizvoda”, također nazvanu PUD-JB (slov. projektno učno delo – Jožica Bezjak), koja temelji na aktivnoj ulozi učenika te na međupredmetnom povezivanju.

Keywords

projektna nastava, međupredmetno povezivanje, makro priprema, mikro priprema

Hrčak ID:

262562

URI

https://hrcak.srce.hr/262562

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 859 *