Skip to the main content

Professional paper

JAJE OTVRDNE - ŠTO JE TO?

Simona Žohar ; OŠ Livada, Velenje


Full text: croatian pdf 223 Kb

page 778-785

downloads: 202

cite


Abstract

Na satovima kućanstva u šestom razredu učenici mogu pročitati, da se proteini koaguliraju ili otvrdnu. To se događa na višim temperaturama, u dodiru s kiselinom ili deterdžentom. Nastaje problem, učenici ne razumiju pročitano. Isprobala sam metodu rješavanja problema. Rješavanje problema je način razmišljanja koji karakterizira prvenstveno samootkrivanje, a ne samo obnova veza i odnosa [1].
Zanimalo me, kako će učenici manje-više samostalno otkrivati činjenice, planirati aktivnosti, provoditi ih i donositi zaključke. Budući, da se radi o učenicima šestih razreda, koji su s razredne razine prešli na predmetnu, imaju malo iskustva s ovakvim načinom rada, pa kao učiteljica aktivno radim na vođenom otkrivanju, usmjeravanju rada s problemskim dijalogom. Suočeni su s novim problemom za njih, sama sam stvorila okolnosti, kako bi ih rješavali što samostalnije i mentalnom aktivnošću.

Keywords

rješavanje problema, istraživačko učenje

Hrčak ID:

265332

URI

https://hrcak.srce.hr/265332

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 573 *