Professional paper
UČIONICA U PRIRODI KAO POMOĆ PRI UČENJU
Klavdija Černelč
; Osnovna škola Šmarje pri Jelšah
Abstract
U vrijeme kada se kemikalizacija okoliša ubrzava, kada se hrana na policama trgovina 'obogaćuje' aditivima koji produžuju rok trajanja, poboljšavaju izgled i time povećavaju prodaju, sve više je ljudi svjesnije važnosti održivo proizvedene hrane. Osvješćivanje je uključeno u obrazovni proces od najranijih vrtićkih godina, nastavlja se tijekom osnovnog obrazovanja i završava se na nekim fakultetima. Članak predstavlja mnoge mogućnosti povezivanja, nadogradnje i diversifikacije nastave prirodoslovlja izvan školske zgrade, u učionici na otvorenom. Učionica u prirodi omogućuje učenicima da shvate određene sadržaje, iskuse ih i povežu s raznim predmetnim područjima i sa svakodnevnim životom. U ovom okruženju za učenje postižemo veću aktivnost i kreativnost učenika, stječući pritom različite vještine i njegujući pozitivan stav prema prirodi. Opisani su elementi učionice u prirodi u osnovnoj školi Šmarje pri Jelšah, s primjerima njegove uporabe u nastavi kemije i matematike te idejama za nadogradnju ove učionice.
Keywords
iskustveno učenje, učionica u prirodi, školski vrt, kemija, matematika
Hrčak ID:
265516
URI
Publication date:
1.11.2021.
Visits: 744 *