Review article
Implementacija robota u Kurikulum predmeta Engleski jezik u Republici Hrvatskoj
Petra Karabin
orcid.org/0000-0002-7801-941X
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Abstract
Početkom 21. stoljeća započela su istraživanja uz koja se robot kao nastavni materijal postupno razvija i implementira u nastavni proces. Time se uspostavio model učenja pomoću robota (RAL) te učenja jezika pomoću robota (RALL). Ovim radom daje se prikaz učenja jezika pomoću robota na primjerima iz triju zemalja (Japan, Južna Korea i Tajvan). Osim toga, u radu se nudi opis triju robota (Cubelets Robot Blocks, STEMI Hexapod, Thymio) koje je moguće implementirati u nastavu predmeta Engleski jezik primarnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj te će fokus biti na prvi razred osnovne škole. Opisi navedenih robota su popraćeni prijedlogom nastavne aktivnosti uz koju su navedeni: odgojno-obrazovni ishodi koji će se aktivnostima ostvariti, međupredmetna povezanost s upotrebom informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT), oblici rada, očekivano trajanje aktivnosti i ostali potrebni nastavni materijali.
Keywords
nastava engleskoga jezika, robot, učenje jezika pomoću robota (RALL)
Hrčak ID:
267622
URI
Publication date:
1.12.2021.
Visits: 956 *