Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32910/ep.72.6.4

RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI DRUŠTVENIH MEDIJA NA ZAPADNOM BALKANU: EMPIRIJSKI UVID S KOSOVA

Visar Rrustemi
Gezim Jusufi


Full text: english pdf 373 Kb

page 869-893

downloads: 784

cite


Abstract

Digitalne marketinške aktivnosti putem društvenih medija intenzivno se razvijaju od strane tvrtki u regiji zapadnog Balkana pa je stoga svrha ovog rada istražiti utjecaj marketinških aktivnosti društvenih medija na povećanje prodaje malih i srednjih poduzeća na zapadnom Balkanu, s posebnim naglaskom na Kosovo. Koristeći uzorak od 100 proizvodnih malih i srednjih poduzeća, istraživali smo utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti koje se provode putem društvenih medija na povećanje prodaje ili prometa tih malih i srednjih poduzeća. Postignuti rezultati analizirani su probit regresijom. Rezultati pokazuju kako se uglavnom za poslovne aktivnosti u tim malim i srednjim poduzećima koristi Facebook. Također, analizirana mala i srednja poduzeća pridaju veliku važnost mišljenjima i komentarima potrošača izraženim na društvenim mrežama. Svoju poslovnu politiku osmišljavaju/kreiraju na temelju komentara i mišljenja primljenih od online potrošača. Ovo empirijsko istraživanje pruža podatke o provedbi marketinških aktivnosti na društvenim mrežama od strane malih i srednjih poduzeća u regiji Zapadnog Balkana.

Keywords

digitalni marketing; društveni mediji; Kosovo; zapadni Balkan; mala i srednja poduzeća

Hrčak ID:

269524

URI

https://hrcak.srce.hr/269524

Publication date:

29.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.825 *