Skip to the main content

Original scientific paper

Brend i strategija brendiranja Hrvatske vojske u kontekstu psihičke bojne spremnosti i umijeća ratovanja

Marina Svrze
Dina Žižić
Mijo Knezović


Full text: croatian pdf 1.408 Kb

page 7-43

downloads: 602

cite

Full text: english pdf 1.291 Kb

page 45-82

downloads: 351

cite


Abstract

Cilj je istraživanja u prvom teorijskom dijelu osvijetliti i identificirati povezanost između psihičke bojne spremnosti, percepcije, brenda i brendiranja u kontekstu umijeća ratovanja. Kroz teorijsko elaboriranje relevantnih autora i povijesne primjere identificirana je povezanost između navedenih pojmova te njihova važnost u kontekstu ključnog čimbenika – psihičke bojne spremnosti u vođenju rata. U drugom empirijskom dijelu prikazani su rezultati istraživanja koji potvrđuju kvalitetu Hrvatske vojske u kontekstu brenda i kako je javnost kao takvu percipira i cijeni. No, rezultati istraživanja ističu i potrebu za daljim razvojem kroz dva sinkronizirana smjera razvoja, razvoj identiteta brenda i strategije komuniciranja u poboljšanju percepcije brenda od javnosti, a sve radi održavanja i razvoja moći države i osiguranja konkurentnosti u suvremenom sigurnosno-obrambenom okružju.

Keywords

Hrvatska vojska, psihička bojna spremnost, moral, percepcija, brend, brendiranje, rat, Clausewitz, trojstvo

Hrčak ID:

269538

URI

https://hrcak.srce.hr/269538

Publication date:

29.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 2.320 *