Professional paper
https://doi.org/10.22210/strjez/50-2/7
Studentska procjena važnosti usvajanja pravilnoga izgovora u mađarskom kao stranom jeziku
Kristina Katalinić
orcid.org/0000-0002-9015-9263
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Abstract
Poučavanje i usvajanje dobroga izgovora na filološkim studijima ponajviše ovisi o samom studijskom programu, broju sati predviđenih za jezične vježbe i druge jezikoslovne kolegije, kao i o kompetentnosti nastavnika koji taj studijski program izvode. Ovim se radom želi prikazati koliko se uz prenošenje teorijskih znanja u programu studija hungarologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu provode praktične vježbe na dobrom izgovoru, u okviru kojih kolegija i na koji način. Nadalje, dat će se kratka usporedba mađarskoga i hrvatskoga fonološkog sustava s naglaskom na elementima koji za odrasle početnike predstavljaju poteškoće u usvajanju izgovora. U trećem dijelu rada iznijet će se rezultati provedenoga istraživanja među studentima hungarologije kojim se iz njihove perspektive željela ispitati važnost pravilnoga izgovora u usvajanju mađarskoga kao stranog jezika kako bi se dobile moguće smjernice za poboljšanja postojećega i izradu novoga studijskog programa.
Keywords
Hrčak ID:
270397
URI
Publication date:
16.12.2021.
Visits: 1.142 *