Preliminary communication
https://doi.org/10.21860/j.12.2.8
Uspostavljanje koncepta UI pismenosti: Fokusiranje na kompetenciju i svrhu
Abstract
Ova istraživanje imalo je za cilj ispitati koncept, kompetenciju i obrazovne ciljeve pismenosti umjetne inteligencije (UI) kako bi se istražile osnovne kompetencije potrebne za život u eri umjetne inteligencije. Suvremeno društvo nagovještava novi svijet, za razliku od prethodnog poretka. Osim sposobnosti čitanja i pisanja, pismenost sada podrazumijeva i sposobnost umrežavanja i kontakta sa širim krugovima s opširnijim informacijama. Okvir učenika dobio je veću važnost od okvira učitelja u obrazovanju. UI ima središnju ulogu u donošenju ovih promjena. Kao i pisanje, UI je ušao u sustav svakodnevnog života i postao meta u osnovnoj pismenosti. Ovo istraživanje istraživalo je koncept i karakteristike pismenosti UI-ja. UI pridonosi poboljšanju ljudskih sposobnosti širenjem ljudskih odnosa i opsega stjecanja informacija. Međutim, ove karakteristike umjetne inteligencije zahtijevaju od ljudi da samostalno biraju što trebaju znati i s kim će se povezati. Znati što treba znati je metakognicija. Stoga ovo istraživanje razmatra metakogniciju kao kompetenciju pismenosti UI-ja. Osim toga, pokušaj stjecanja točnijeg znanja putem metakognicije predstavlja nastojanje da se predvidi neizvjesna budućnost. Stoga je svrha pismenosti UI-ja imati sposobnosti predviđanja.
Keywords
Hrčak ID:
270763
URI
Publication date:
13.1.2022.
Visits: 2.478 *