Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46458/27121097.2021.27.178

RAČUNOVODSTVENA NASTAVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU

Maja Letica ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Ivana Dropulić orcid id orcid.org/0000-0003-3128-706X ; Faculty of Economics, University of Split, Split, Croatia


Full text: croatian pdf 451 Kb

page 178-192

downloads: 312

cite


Abstract

Pogled unazad godinu dvije, pokazuje da je nastava u digitalnom okruženju promatrana u kontekstu računovodstva predstavljala poseban izazov u smislu organizacije, kreativnosti i provedbe čitavog procesa kako bi se studentima omogućilo jednako stjecanje znanja kao u klasičnoj nastavi. Navedeno je bilo posebno zahtjevno za obrazovne ustanove koje ranije nisu, barem u nekoj mjeri, primjenjivale određene oblike online nastave.
Rad je kroz istraživanje provedeno na studentima Ekonomskog fakulteta, koji su slušali jedan ili više računovodstvenih kolegija u pandemijskoj akademskoj 2020/2021. godini, nastojao ponuditi odgovore na pitanja o stupnju zadovoljstva studenata nastavom u digitalnom okruženju, koje su to prednosti i nedostatci ovako realizirane nastave te u kojim aspektima ima prostora za unaprjeđenje kada se u kontekstu nastave u digitalnom okruženju razmatra nastava iz računovodstvenih kolegija.

Keywords

računovodstvo; online nastava; studenti; računovodstveni kolegiji;

Hrčak ID:

271509

URI

https://hrcak.srce.hr/271509

Publication date:

28.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.134 *