Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.46672/zsl.6.6.2

Marketinške strategije i utjecaj na snagu brenda – slučajevi triju poduzeća

Ian R. Premec orcid id orcid.org/0000-0001-5129-2363
Marina Guzovski orcid id orcid.org/0000-0002-2365-503X ; Libertas međunarodno sveučilište


Full text: english pdf 543 Kb

page 19-27

downloads: 635

cite


Abstract

Marketinške strategije usmjeravaju djelovanje poduzeća prema ostvarenju postavljenih marketinških ciljeva koji se određenom kampanjom žele postići na ciljanim tržištima. Prilikom oblikovanja strategije ključno je definirati što, kako i na koji način ciljanoj publici prenijeti te kako mjeriti učinke kampanje. Uspješne marketinške strategije, ukazujući na vrijednost i koristi, izazivaju pažnju i interes te potiču potencijalne kupce na akciju, odnosno kupnju promoviranog proizvoda. Ponekad kampanje zbog različitosti percepcije ne budu shvaćene kako je zamišljeno i rezultiraju neočekivanim ishodima. U radu su predstavljene i analizirane tri marketinške strategije za određeni proizvod sljedećih poduzeća: Dove, Tesla, Inc. i Juicy Couture, s različitim ishodima i utjecajima na brend i ekonomsku vrijednost u smislu statusa tvrtke.

Keywords

marketinška strategija; strateško planiranje; marka; očekivanja; ekonomski ishod

Hrčak ID:

269321

URI

https://hrcak.srce.hr/269321

Publication date:

28.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.390 *