Skip to the main content

Professional paper

Vrednovanje rada učenika u online okruženju

JELENA VUKOSAVLJEVIĆ orcid id orcid.org/0000-0002-8105-8727 ; VUKOVAR SCHOOL OF ECONOMICS AND NIKOLA TESLA VUKOVAR TECHNICAL SCHOOL


Full text: croatian pdf 146 Kb

page 45-51

downloads: 498

cite


Abstract

U ovom članku izložila sam nekoliko metoda formativnog i sumativnog vrednovanja rada učenika, koje primjenjujem od prošle godine u online okruženju. Nastava u virtualnom okruženju odvija se prema kurikulumu nastave povijesti, odgojno-obrazovnim ishodima te ciljevima nastavnog procesa, stoga je potrebna uporaba novih nastavnih oblika i metoda podučavanja, kao i novih metoda vrednovanja rada učenika. Iako je komunikacija između nastavnika i učenika uvelike otežana, upravo motivacija, radni zadatci, kao i česte, jasne i nedvosmislene smjernice i povratne informacije - usmjeravat će učenike ka uspješnom radu i djelovanju.

Keywords

Formativno vrednovanje; sumativno vrednovanje; virtualne učionice; online nastava

Hrčak ID:

273326

URI

https://hrcak.srce.hr/273326

Publication date:

30.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.463 *