Skip to the main content

Review article

Prepoznavanje poteškoća u učenju i prilagodba satova povijesti učenicima s disleksijom u osnovnim školama

ŠPELA BEZJAK ; FACULTY OF ARTS, UNIVERSITY OF LJUBLJANA


Full text: english pdf 250 Kb

page 71-90

downloads: 121

cite


Abstract

Učenici s disleksijom pripadaju skupini djece s poteškoćama u učenju, čiji se problemi vide kao poremećaji čitanja i pisanja. Zbog poteškoća učenika s disleksijom u čitanju, pisanju i obradi informacija, problemi učenika s disleksijom vidljivi su i na satovima povijesti u osnovnim školama. Empirijskim istraživanjem, odnosno anketiranjem učitelja povijesti, utvrdili smo da učitelji povijesti u sjeverozapadnoj Sloveniji prepoznaju neke poteškoće s kojima se susreću učenici s disleksijom pri postizanju minimalnih standarda postavljenih kurikulumom povijesti. Učitelji, uzimajući u obzir poteškoće učenika pokušavaju pomoći didaktičko-metodičkim prilagodbama (osobito pri obradi, vrednovanju i ocjenjivanju znanja). Međutim, predlažemo da učitelji povijesti stalno usavršavaju svoje profesionalne vještine, jer jedino tako mogu adekvatno prilagoditi nastavu povijesti učenicima s disleksijom.

Keywords

osnovna škola; satovi povijesti; poteškoće u učenju; učenici s disleksijom; prilagodbe satova; diferencirani satovi

Hrčak ID:

273331

URI

https://hrcak.srce.hr/273331

Publication date:

30.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 563 *