Skip to the main content

Professional paper

UDŽBENIK U NOVOJ ŠKOLI

Ante Žužul ; Školska knjiga, Zagreb, Hrvatska
Dijana Vican ; Filozofski fakultet, Zadar, Hrvatska


Full text: croatian pdf 171 Kb

page 50-55

downloads: 1.380

cite


Abstract

Polazeći od udžbenika kao konstrukcijske i sadržajne okosnice odgoja, obrazovanja i nastave, autori raspravljaju o nemogućnosti njegova redizajniranja u odgojno-obrazovnom procesu u kojemu vlada odsutnost kritičkoga mišljenja njegovih sudionika.
Budući da se odgojno-obrazovna građa propituje u nastavi, jer je nastava inventura ideja, a nastavnik posreduje njezino propitivanje, onda su i nastava, kao simbioza ukupnoga obrazovanja, i nastavnik kao rodos obrazovanja, neposredni i nužni sudionici u kreaciji
udžbenika. Propitivanje nastavnoga plana i programa koji podrazumijeva postojanje udžbenika, prema tome i propitivanje udžbenika, nalazi se na poligonu koji se zove nastava, a kvalitativno restrukturiranje i redizajniranje u djelatnosti onih koji posreduju njegov sadržaj – nastavnika i učenika.

Keywords

Hrčak ID:

25159

URI

https://hrcak.srce.hr/25159

Publication date:

10.5.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 2.540 *