Skip to the main content

Professional paper

TIMSKI RAD SPECIJALNOG I REHABILITACIJSKOG PEDAGOGA TE PRATITELJA DJETETA SA SMANJENOM POKRETLJIVOŠĆU U VRTIĆU

Barbara Vindiš Bratušek ; OŠ dr. Ljudevita Pivka, Ptuj


Full text: croatian pdf 181 Kb

page 529-533

downloads: 279

cite


Abstract

Timski rad u procesu odgoja i obrazovanja preduvjet je kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada na svim razinama odgoja i obrazovanja. Potreba za dobrim timskim radom vrlo je izražena kod djece s posebnim potrebama, kojima se pružaju različite vrste pomoći, pa i izvanškolske, a kod kojih je napredak sporiji u odnosu na djecu bez nedostataka. Djeca s težim i teškim smetnjama kretanja, kao skupina djece s posebnim potrebama, imaju pravo na stalnog ili privremenog pratitelja. Pratitelj predstavlja važnu poveznicu između djeteta, odgojno-obrazovne ustanove, roditelja i pružatelja dodatne stručne pomoći. Na temelju toga, u članku je prikazana važnost pratitelja u odnosu na navedene aktere i tako istaknuta važnost timskog rada u takvim slučajevima.

Keywords

timski rad, djeca sa smanjenom pokretljivošću, pratitelj, specijalni i rehabilitacijski pedagog

Hrčak ID:

275984

URI

https://hrcak.srce.hr/275984

Publication date:

1.6.2022.

Visits: 624 *