Professional paper
POTICANJE PRAĆENJA AKTIVNOSTI [JOB SHADOWING ACTIVITIS] MEĐU UČENICIMA
Petra Krulc
; Školski centar Novo mesto
Abstract
Rad s mladima učitelju uvijek iznova predstavlja ispunjenje i ostvarenje poslanstva na radnom mjestu. Ujedno predstavlja i brojne izazove, s kojima se susrećemo učitelji kada prenosimo znanje svojim učenicima. I u srednjoj školi je uz obrazovanje vrlo važno da djelujemo i odgojno. Zbog toga što su današnje generacije drugačije od onih prijašnjih, opažamo, da nam znanje pedagogije koje smo usvajali u vrijeme studija ne daje tako velikih i željenih odgojnih rezultata kao što smo ih imali prošlih godina. Na odgojnom području pored znanja dobar odaziv ima praćenje rada [job shadowing activities], kojega poznajemo iz radnog okoliša, kada zaposlenik s praćenjem aktivnosti usvaja radne zadatke i kompetencije nekog radnog mjesta. Navikavanje učenika, da prate rad učitelja i potom samoga sebe uz vođenje učitelja, im se čini zanimljivim pristupom koji daje dobre odgojne učinke, jača njihovu samostalnost i samosvijest.
Keywords
odgoj, praćenje [shadowing], samosvijest, uzor, učenici.
Hrčak ID:
278644
URI
Publication date:
26.8.2022.
Visits: 455 *