Skip to the main content

Professional paper

POTICANJE KREATIVNOSTI NA PRIRODOSLOVNOM PODRUČJU

Darja Gašperšič ; OŠ Šmarjeta


Full text: croatian pdf 488 Kb

page 217-225

downloads: 323

cite


Abstract

Noviji koncepti školskog učenja ističu važnost međusobne komunikacije, samopotvrđivanja i kreativnog rješavanja problema. Tradicionalni pristup obuke zamjenjuje cjelovito učenje, koji povezuje znanost s umjetnošću i nadopunjuje logičko mišljenje s intuitivnim. U ovom pristupu kreativnost je jednako važna kao i funkcionalna pismenost. Učitelj mora biti svjestan da je promicanje kreativnosti važno, jer u današnjem svijetu, koji se brzo mijenja, neophodno je prilagođavanje promjenama, a kreativnost igra ključnu ulogu u tome. Naši učenici će se u budućnosti morati snaći, morat će se prilagođavati promjenama, tražiti nove putove i informacije, a faktografsko znanje im pri tome neće pomoći. Učitelj se mora osvrnuti na svoj rad i znati izaći iz ustaljenih okvira nastave [8]. Članak govori kako o eksperimentu, praktičnom radu, storylineu i kreativnom pisanju tako i o metodama pomoću kojih možemo razviti kreativnost kod prirodoslovnih predmeta te opisuje konkretne primjere iz biologije i kemije.

Keywords

eksperiment, kreativno pisanje, natječaj, storyline, natjecanje

Hrčak ID:

278728

URI

https://hrcak.srce.hr/278728

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 646 *