Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46672/aet.8.1.1

Društveno poduzetništvo u odabranim zemljama Europske unije

Petra Palić ; Department of Sociology, Catholic University of Croatia
Nikolina Pejović ; Croatian Telecom
Ana Pavković orcid id orcid.org/0000-0003-0567-7558 ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb


Full text: english pdf 470 Kb

page 3-23

downloads: 372

cite

Full text: croatian pdf 470 Kb

page 3-23

downloads: 269

cite


Abstract

Društveni poduzetnici stvaraju vrijednost. Globalni problemi poput siromaštva u posljednje su vrijeme intenzivirani uslijed gospodarske krize te i dalje imaju velik utjecaj na
život mnogih ljudi diljem svijeta i predstavljaju velik interes društvenoj ekonomiji. Društveno poduzetništvo je važna odrednica društvene ekonomije i opisuje skup iznimnih ponašanja. Ovaj rad analizira pojam, percepciju i stupanj društveno-gospodarskog razvoja s naglaskom na društveno poduzetništvo u odabranim zemljama Europske unije i u Hrvatskoj. Analiza obuhvaća koncept i razvoj odabranih starijih članica Europske unije i oslanja se na postsocijalističke zemlje, kao najmlađe članice Europske unije. Analiziranjem činjenica članak pokušava dokazati da su društvena ekonomija i društveno poduzetništvo razvijeniji i rascjepkaniji u starijim i razvijenijim zemljama članicama Europske unije. Dodatni dokaz tome je razina zaposlenosti u društvenom gospodarstvu u Europskoj uniji, gdje postsocijalističke zemlje zaostaju za razvijenijim zemljama Europske unije.

Keywords

društveno poduzetništvo; Europska unija; trendovi zapošljavanja u društvenoj ekonomiji

Hrčak ID:

279653

URI

https://hrcak.srce.hr/279653

Publication date:

27.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.210 *