Review article
https://doi.org/10.46672/aet.8.1.1
Društveno poduzetništvo u odabranim zemljama Europske unije
Petra Palić
; Department of Sociology, Catholic University of Croatia
Nikolina Pejović
; Croatian Telecom
Ana Pavković
orcid.org/0000-0003-0567-7558
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Abstract
Društveni poduzetnici stvaraju vrijednost. Globalni problemi poput siromaštva u posljednje su vrijeme intenzivirani uslijed gospodarske krize te i dalje imaju velik utjecaj na
život mnogih ljudi diljem svijeta i predstavljaju velik interes društvenoj ekonomiji. Društveno poduzetništvo je važna odrednica društvene ekonomije i opisuje skup iznimnih ponašanja. Ovaj rad analizira pojam, percepciju i stupanj društveno-gospodarskog razvoja s naglaskom na društveno poduzetništvo u odabranim zemljama Europske unije i u Hrvatskoj. Analiza obuhvaća koncept i razvoj odabranih starijih članica Europske unije i oslanja se na postsocijalističke zemlje, kao najmlađe članice Europske unije. Analiziranjem činjenica članak pokušava dokazati da su društvena ekonomija i društveno poduzetništvo razvijeniji i rascjepkaniji u starijim i razvijenijim zemljama članicama Europske unije. Dodatni dokaz tome je razina zaposlenosti u društvenom gospodarstvu u Europskoj uniji, gdje postsocijalističke zemlje zaostaju za razvijenijim zemljama Europske unije.
Keywords
društveno poduzetništvo; Europska unija; trendovi zapošljavanja u društvenoj ekonomiji
Hrčak ID:
279653
URI
Publication date:
27.6.2022.
Visits: 2.025 *