Professional paper
UTJECAJ KAZALIŠNE IGRE NA SAMOPOUZDANJE UČENIKA
Olga Debeljak Babnik
; Osnovna škola Prule
Abstract
Kazališna pozornica mistični je prostor OŠ Prule, koji svoj djeci pruža utočište i mogućnost transformacije. Kazališni odgoj je aktivnost, koja pomaže djeci u odrastanju i priprema ih za odrasli život. Kroz kazališnu igru učenici se osposobljavaju za komunikaciju, upoznavanje svojih tjelesnih i duhovnih sposobnosti. U svakoj predstavi koju postavljaju s razredom ili kazališnom grupom, učenici uče dijeliti, pobjeđivati, gubiti, sudjelovati. Između učitelja i učenika postoji nevjerojatna veza, veza koja povezuje, okuplja i poštuje. Učenici su rasli na sceni, afirmirali se, gradili samopouzdanje i gradili pozitivnu sliku o sebi. Uz pomoć kreativnog izražavanja proširili su granice imaginarnog svijeta i ovladali prostorom oko sebe.
Keywords
kazališna pozornica, predstava, transformacija, samopouzdanje
Hrčak ID:
279711
URI
Publication date:
26.8.2022.
Visits: 477 *