Review article
https://doi.org/10.38190/ope.12.1.2
Poduzetništvo i inovacije u uslužnim djelatnostima
Zorica Krželj-Čolović
orcid.org/0000-0001-9967-9102
; University in Dubrovnik
Iris Mihajlović
orcid.org/0000-0002-2991-176X
; University in Dubrovnik
Abstract
Istraživanja koja su potkrepljena od strane autora koji se bave problematikom inovacija u domeni uslužnih djelatnosti tek posljednjih godina bilježe značajniji udjel u odnosu na rezultate istih izvan ove domene, a o čemu svjedoče i strani i domaći izvori. Prema stavovima nekih teoretičara inovacijske studije u uslužnim djelatnostima tek su u začetku te se istodobno isprepliću, nalazeći svoje mjesto u područjima strateškog planiranja, marketinga, hotelijerstva, kvalitete usluga te primjeni digitalnih alata i poslovnih platformi kojima se olakšava poslovanje subjekata. Terminološka razgraničenja inovacija definiraju svoju primarnu ulogu u četiri temeljna područja. Ista nailaze na teorijsku i znanstvenu podršku kod grupe autora koji temeljnu ideju definiraju prema pojedinom modalitetu. Cilj istraživanja je ukazati na značenje primjene inovativnih alata u uslužnim djelatnostima temeljem praksi i iskustava na koje ukazuju dostupni sekundarni izvori. Transfer znanja i stjecanje kompetencija u konkurentnom okruženju zasigurno zahtjeva osposobljavanje u području radnointezivnih djelatnosti kao što su uslužne djelatnosti i to ne samo u području vještina, komunikacije u internoj okolini već i prilagodbe poslovnih modela tržišnim trendovima koji testiraju konkurentnost poduzeća kroz inovativnost.
Keywords
uslužne djelatnosti; inovacije; znanje; edukacija
Hrčak ID:
279727
URI
Publication date:
28.6.2022.
Visits: 1.699 *