New binding, Vol. XX No. 37, 2022.
Professional paper
Kako je Uredništvo ZKD-a iskoristilo Canvu za promociju svojega sadržaja
Lorena Martinić
orcid.org/0000-0003-1869-7806
; Ethnographic Museum Zagreb Library
Mihael Bily
orcid.org/0000-0003-1417-8574
; Zagreb City Libraries
Ana Šafran Modrić
orcid.org/0000-0002-3433-8400
; Zagreb City Libraries
Abstract
Cilj je ovoga rada prikazati kako se Canva, besplatni online alat za dizajn, koristi za promidžbu sadržaja Uredništva mrežnih stranica i društvenih mreža Zagrebačkoga knjižničarskog društva (ZKD). Sadržaj koji se objavljuje na društvenim mrežama mora biti vizualno atraktivan kako bi pratitelje potaknuo na interakciju, ali i privukao nove. U radu će biti prikazano kako se ciljanim marketingom ostvaruju knjižničarski ciljevi, kako marketing na društvenim mrežama olakšava suradnje i promociju knjižničnih događanja, što je Canva, njezine tehničke mogućnosti te kako se koristi. Za kraj, prikazat će se kako se Uredništvo ZKD-a koristi Canvom i na što je potrebno obratiti pozornost.
Keywords
Canva; dizajn; društvene mreže; marketing; Zagrebačko knjižničarsko društvo
Hrčak ID:
280234
URI
Publication date:
8.7.2022.
Visits: 1.046 *