Skip to the main content

Professional paper

Kako je Uredništvo ZKD-a iskoristilo Canvu za promociju svojega sadržaja

Lorena Martinić orcid id orcid.org/0000-0003-1869-7806 ; Ethnographic Museum Zagreb Library
Mihael Bily orcid id orcid.org/0000-0003-1417-8574 ; Zagreb City Libraries
Ana Šafran Modrić orcid id orcid.org/0000-0002-3433-8400 ; Zagreb City Libraries


Full text: croatian pdf 1.355 Kb

page 2-12

downloads: 190

cite


Abstract

Cilj je ovoga rada prikazati kako se Canva, besplatni online alat za dizajn, koristi za promidžbu sadržaja Uredništva mrežnih stranica i društvenih mreža Zagrebačkoga knjižničarskog društva (ZKD). Sadržaj koji se objavljuje na društvenim mrežama mora biti vizualno atraktivan kako bi pratitelje potaknuo na interakciju, ali i privukao nove. U radu će biti prikazano kako se ciljanim marketingom ostvaruju knjižničarski ciljevi, kako marketing na društvenim mrežama olakšava suradnje i promociju knjižničnih događanja, što je Canva, njezine tehničke mogućnosti te kako se koristi. Za kraj, prikazat će se kako se Uredništvo ZKD-a koristi Canvom i na što je potrebno obratiti pozornost.

Keywords

Canva; dizajn; društvene mreže; marketing; Zagrebačko knjižničarsko društvo

Hrčak ID:

280234

URI

https://hrcak.srce.hr/280234

Publication date:

8.7.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 555 *