Skip to the main content

Professional paper

RAZVIJANJE FONOLOŠKE SVIJESTI POMOĆU RIMA

Melita Štangelj ; Osnovna škola Stopiče


Full text: croatian pdf 443 Kb

page 438-444

downloads: 464

cite


Abstract

Sposobnost djece da prepoznaju rime važna je komponenta fonološke svijesti. Učenje engleskoga jezika pomoću rimovanih pričica, brojalica i pjesmica zabavan je, neusiljen, opušten i istovremeno nesvjestan način učenja jezika. Djeca pomoću rima uče intonaciju (izgovor jezika) i fonološke strukture (zvuk riječi). Zbog želje da se potakne razvoj fonološke svijesti učenika, u prvom razredu provela sam miniprojekt u kojem su upoznavali rime i igrali se njima na zabavan način. Učenici su poznatim vokabularom stvarali rime i pjesmice s rimom. Naučili su odabranu pjesmicu s rimom i na kraju je frontalno recitirali.

Keywords

engleski jezik, miniprojekt, pjesmice s rimom

Hrčak ID:

280955

URI

https://hrcak.srce.hr/280955

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 804 *