Skip to the main content

Professional paper

NEMIRNO DIJETE »BISER«

Vesna Vesel ; OŠ in vrtec Apače


Full text: croatian pdf 193 Kb

page 445-450

downloads: 435

cite


Abstract

Prilikom ulaska u školu dijete upoznaje veliki broj vršnjaka, ulazi u kontakte ili prijateljstva. Osnovni problem za problematično dijete je taj što je zbog njihovog odaziva, ponašanja i specifičnosti učenja teško ispuniti disciplinske i radne zahtjeve. Dakle, postoji nepodudarnost između djetetove inteligencije-procjene bistrosti školskog uspjeha. U školi se takvom djetetu pruža odgovarajuća stručna pomoć, koja pomažen djetetu da odmah nauči reagirati, pronalazi način učenja i može se usredotočiti na suštinu. To djetetu olakšava praćenje standarda ovog društva, prihvaćanje tuđe diferencijacije i brže pronalaženje pravog puta do društvenog uspjeha i prihvaćanja. Često je slučaj da takvo dijete društvo tretira kao čudaka koji je dežurni krivac i dvorska luda u učionici. Imajući njegovanje temeljeno na snažnim načelima, prihvaćanju djeteta i na jasnim granicama, takvom je djetetu lakše zakoračiti u veliki svijet. Djeca s takvim poteškoćama, koja primaju odgovarajuću stručnu pomoć i nemaju drugih poremećaja, mogu postići iste ili čak bolje uspjehe u životu od drugih.

Keywords

poremećaj pažnje, ponašanje, odgovor, pomoć u školi.

Hrčak ID:

280994

URI

https://hrcak.srce.hr/280994

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 768 *