Professional paper
(NE)ZAINTERESIRANOST ZA ČITANJE KNJIGA NA ENGLESKOM JEZIKU U OSNOVNOJ ŠKOLI
Alenka Juršnik
; OŠ Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
Abstract
U članku želim istaknuti pravi značaj čitanja. Vrlo je važna količina pročitanog gradiva, kako kod mališana tako i kod starije djece. Pozitivan stav prema knjigama i čitanju u velikoj mjeri ovisi o odnosu cijele obitelji prema knjigama. U principu, djeca s dobro razvijenim strategijama čitanja imaju manje poteškoća u učenju. Međutim, moderna vremena nisu baš naklonjena knjizi. Umjesto posezanja za knjigama, mladi radije posvećuju svoje slobodno vrijeme aplikacijama na telefonu ili računalima. Škole na različite načine potiču čitanje knjiga na stranom jeziku. Neke od njih sudjeluju na već ustaljenim natjecanjima raznih nakladničkih kuća, a neke organiziraju vlastita školska natjecanja za čitateljsku značku. To se događa i kod nas zadnjih godina. Međutim, učiteljice nisu zadovoljne rezultatima, odnosno brojem učenika koji se natječu i s pravom su zabrinute, jer se zainteresiranost za čitanje na engleskom jeziku od 6. do 9. razreda u našoj školi naglo smanjuje odnosno pada.
Keywords
čitanje, motivacija, engleska čitateljska značka
Hrčak ID:
281048
URI
Publication date:
26.8.2022.
Visits: 470 *