Skip to the main content

Professional paper

Koje sadržaje ponuditi osnovnoškolcima viših razreda u muzeju, i kako

Katarina Čizić
Dora Jakopić
Željka Miklošević ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Full text: croatian pdf 454 Kb

page 192-197

downloads: 160

cite


Abstract

Pretvaranjem muzeja u „igračko polje” stvara se drugačija motivacija za posjet – muzej nudi i zabavne aspekte te se posjetiteljima pruža više od isključivo pasivnog promatranja predmeta. Kako je terenska nastava u muzeju odličan način za poticanje učenika na posjete kulturnim institucijama (ali, nažalost, iz broja samostalnih posjeta vidljivo je da to ostaje samo na razini obveznih školskih dolazaka), takve bi aktivnosti potencijalno pridonijele većem broju individualnih posjeta.

Keywords

Muzejska pedagogija; Muzeji i škole; Muzejsko-edukativne publikacije

Hrčak ID:

281239

URI

https://hrcak.srce.hr/281239

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 556 *