Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Koje sadržaje ponuditi osnovnoškolcima viših razreda u muzeju, i kako

Katarina Čizić
Dora Jakopić
Željka Miklošević ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 454 Kb

str. 192-197

preuzimanja: 160

citiraj


Sažetak

Pretvaranjem muzeja u „igračko polje” stvara se drugačija motivacija za posjet – muzej nudi i zabavne aspekte te se posjetiteljima pruža više od isključivo pasivnog promatranja predmeta. Kako je terenska nastava u muzeju odličan način za poticanje učenika na posjete kulturnim institucijama (ali, nažalost, iz broja samostalnih posjeta vidljivo je da to ostaje samo na razini obveznih školskih dolazaka), takve bi aktivnosti potencijalno pridonijele većem broju individualnih posjeta.

Ključne riječi

Muzejska pedagogija; Muzeji i škole; Muzejsko-edukativne publikacije

Hrčak ID:

281239

URI

https://hrcak.srce.hr/281239

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 556 *