Skip to the main content

Conference paper

Stvaranje televizijskog tržišta

Damir Matković ; novinar HRT-a


Full text: croatian pdf 134 Kb

page 117-122

downloads: 783

cite


Abstract

Hrvatska polako kreće u televizijski pluralizam, čemu je uzrok i skučeno medijsko
tržište. Stvaranje željenog stabilnog javnog i privatnog radiodifuznog sustava, događa
se u uvjetima u kojima je Hrvatska televizija uvelike najdominantniji medij s obzirom
na to da, prema nekim procjenama, zauzima oko 80% ukupnih ulaganja u reklamiranje,
a svi ostali hrvatski mediji 20%. Osim toga, ona je u gotovo istom postotku, glavni
izvor informiranja odraslih hrvatskih građana. Prijašnja desetogodišnja autoritarna
vlast tumačila je da je u nacionalnom interesu da publika ostane što je moguće brojnija
i nefragmentirana. Sadašnja vlast nalazi se pred izazovom nove medijske strategije,
koja ne smije zanemariti važnost digitalizacije i stvaranja kabelske mreže u formiranju
hrvatskog medijskog tržišta.

Keywords

Hrčak ID:

26308

URI

https://hrcak.srce.hr/26308

Publication date:

12.12.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 1.590 *