Skip to the main content

Conference paper

Komercijalni radio i televizija u Republici Hrvatskoj – 10 godina poslije

Zrinka Vrabec Mojzeš ; novinarka privatne radiopostaje Radio “101” /


Full text: croatian pdf 150 Kb

page 123-128

downloads: 1.537

cite


Abstract

Pitanje demokratizacije medija bilo je i ostalo jedno od najvažnijih u odnosima
između Zagreba i međunarodnih institucija. Nakon godinu dana velikih iščekivanja,
aktualna vlast još nije pokazala interes da ispravi neke pogreške i propuste prošlog
desetogodišnjeg načina vođenja medijske politike u području komercijalnih medija. U
tom prošlom desetogodišnjem razdoblju, koncesije je dobilo oko 130 lokalnih radio
postaja i oko 13 lokalnih televizija, prije svega zato da bi se stvorio privid pluralnosti
medija. Uistinu, država je na različite načine zadržala kontrolu nad elektronskim medijima.
Stanje s komercijalnim radio i TV postajama u Hrvatskoj još ne zadovoljava, a
promjene najviše koči nedonošenje Zakona o telekomunikacijama i Zakona o HRT-u,
čije bi donošenje pridonijelo stvaranju nužne alternative HRT-u.

Keywords

Hrčak ID:

26309

URI

https://hrcak.srce.hr/26309

Publication date:

12.12.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 2.941 *