Skip to the main content

Conference paper

Izazovi i mogućnosti medija u tržišnoj ekonomiji

Lars Julin


Full text: english pdf 120 Kb

page 135-139

downloads: 414

cite


Abstract

Osnovno obilježje medija u tržišnoj ekonomiji jesu stalne promjene koje moraju uzeti
u obzir kako urednici i novinari tako i rukovoditelji. Uloga medija kao sredstva kreiranja
javnog mišljenja mora biti promatrana u kontekstu traženja odgovora na izazove
koje postavlja tržište. Suradnja i partnerstvo su najbolji načini snalaženja u tako
promjenjivom okružju. Gledano s pozicije međunarodnog ulaganja u medije, dobar
menadžment, transparentno i nezavisno vlasništvo nevezano za snažne ekonomske ili
političke interese, uz tržišnu pozicioniranost medija i perspektivu razvoja, predstavljaju
najprivlačnije čimbenike za potencijalne ulagače.

Keywords

Hrčak ID:

26311

URI

https://hrcak.srce.hr/26311

Publication date:

12.12.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 1.071 *