Biblical Perspectives, Vol. 31 No. 1, 2023.
Review article
Obrazovanje koje spašava: drugi dio – filozofske implikacije na adventistički odgoj i obrazovanje
George R Knight
; Andrews University, Seventh-day Adventist Theological Seminary, 8975 Old 31, Berrien Springs, MI 49104, USA
Abstract
Ovaj je članak drugi dio trodijelnog niza članaka za kontinuirano usavršavanje o filozofiji adventističkog odgoja i obrazovanja. Prvi se članak bavio važnošću teme, opisao osnovni oblik filozofi je u pogledu na stvarnost (metafizika), istine (epistemologija) te etičkih i estetskih vrijednosti (aksiologija). Članak je također pružio biblijski pristup svakom od tih filozofskih pitanja i uputio na važnost tog filozofskog svjetonazora u oblikovanju adventističkog pristupa obrazovanju. Dok je prvi dio ovog niza o „Obrazovanju koje spašava“ postavio filozofsku osnovu za istinsko adventističko školovanje, drugi će dio započeti s razvijanjem implikacija te filozofi je na obrazovnu praksu, osobito s obzirom na potrebe učenika, ulogu nastavnika i ciljeve adventističkog obrazovanja. Završni članak usredotočit će se na filozofske implikacije na kurikulum, zajedno s njihovim utjecajem na nastavne metodologije i društvenu funkciju adventističke škole. Potpunija rasprava o mnogim temama obrađenim u ovom članku nalazi se u autorovoj knjizi Philosophy and Education: An Introduction in Christian Perspective, 4. izd. (Berrien Springs, Michigan: Andrews University Press, 2006.) i Myths in Adventism: Interpretive Study of Ellen White, Education and Related Issues (Hagerstown, Maryland: Review and Herald Publ. Assn., 1985., 2010.).
Keywords
adventističko obrazovanje; Ellen G. White; ljudska narav; ciljevi obrazovanja; otkupljenje;
Hrčak ID:
289930
URI
Publication date:
2.3.2023.
Visits: 592 *