Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.3935/ljsr.v29i2.370

STUDENTI IMIGRANTI S OGRANIČENIM ILI PREKINUTIM FORMALNIM OBRAZOVANJEM: UČINAK VISOKIH OČEKIVANJA I ULOGE ODRALIH UZOR NA UKLJUČENOST U OBRAZOVANJE

Diana Valero orcid id orcid.org/0000-0002-3252-076X ; University of Zaragoza, Spain
Tatiana Iñiguez-Berrozpe orcid id orcid.org/0000-0003-4530-9645 ; University of Zaragoza, Spain
Carmen Elboj Saso ; University of Zaragoza, Spain
Ariadna Munté Pascual ; University of Barcelona, Spain


Full text: english pdf 293 Kb

page 265-283

downloads: 218

cite


Abstract

Ovaj istraživački rad analizira učenike imigrante koji nisu u statusu izbjeglica s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem (SLIFE) iz Latinske Amerike koji pohađaju srednju školu. Obrazovni sustav i jezik kojim se služe (engleski) različiti su od obrazovnog sustava i jezika (španjolski) u zemljama iz kojih dolaze, zbog čega dolazi do obrazovne isključenosti ove grupe. Stoga smo se usredotočili na analizu pozitivne uloge visokih očekivanja i odraslih uzora u pogledu obrazovne uključenosti ovih učnika u zemlji domaćinu. U tu smo svrhu proveli empirijsko istraživanje koristeći komunikacijski pristup, unutar kojeg smo intervjuirali 36 učenika s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem iz Latinske Amerike u dobi od 15 do 20 godina i 14 od njihovih obitelji.

Keywords

učenici s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem (SLIFE); emocionalni čimbenici; visoka očekivanja; odrasli uzori.

Hrčak ID:

292631

URI

https://hrcak.srce.hr/292631

Publication date:

31.1.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 633 *