Annual of social work, Vol. 29 No. 2, 2022.
Professional paper
https://doi.org/10.3935/ljsr.v29i2.370
STUDENTI IMIGRANTI S OGRANIČENIM ILI PREKINUTIM FORMALNIM OBRAZOVANJEM: UČINAK VISOKIH OČEKIVANJA I ULOGE ODRALIH UZOR NA UKLJUČENOST U OBRAZOVANJE
Diana Valero
orcid.org/0000-0002-3252-076X
; University of Zaragoza, Spain
Tatiana Iñiguez-Berrozpe
orcid.org/0000-0003-4530-9645
; University of Zaragoza, Spain
Carmen Elboj Saso
; University of Zaragoza, Spain
Ariadna Munté Pascual
; University of Barcelona, Spain
Abstract
Ovaj istraživački rad analizira učenike imigrante koji nisu u statusu izbjeglica s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem (SLIFE) iz Latinske Amerike koji pohađaju srednju školu. Obrazovni sustav i jezik kojim se služe (engleski) različiti su od obrazovnog sustava i jezika (španjolski) u zemljama iz kojih dolaze, zbog čega dolazi do obrazovne isključenosti ove grupe. Stoga smo se usredotočili na analizu pozitivne uloge visokih očekivanja i odraslih uzora u pogledu obrazovne uključenosti ovih učnika u zemlji domaćinu. U tu smo svrhu proveli empirijsko istraživanje koristeći komunikacijski pristup, unutar kojeg smo intervjuirali 36 učenika s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem iz Latinske Amerike u dobi od 15 do 20 godina i 14 od njihovih obitelji.
Keywords
učenici s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem (SLIFE); emocionalni čimbenici; visoka očekivanja; odrasli uzori.
Hrčak ID:
292631
URI
Publication date:
31.1.2023.
Visits: 1.270 *