Annual of social work, Vol. 29 No. 2, 2022.
Professional paper
https://doi.org/10.3935/ljsr.v29i2.444
ISKUSTVA VEZANA UZ UKLJUČIVANJE KORISNIKA USLUGA U OBRAZOVANJE U PODRUČJU SOCIJALNOG RADA U ENGLESKOJ I SLOVENIJI
Joanna Fox
orcid.org/0000-0003-3462-2978
; Anglia Ruskin University, School of Education and Social Care, Cambridge, United Kingdom
Petra Videmšek
orcid.org/0000-0001-5092-0225
; University of Ljubljana, Faculty of Social Work, Ljubljana, Slovenia
Abstract
U ovom radu raspravlja se o prirodi uključivanja korisnika usluga u visokoškolske programe socijalnog rada u Engleskoj i Sloveniji. Rasprava se temelji na našim iskustvima u pružanju podrške takvim programima te na dokazima iz stručne literature. Prvo se izlaže rasprava o učinkovitom razvoju uključivanja korisnika usluga u visokoškolske ustanove u ove dvije države. U drugom dijelu se istražuje kako uključivanje stručnjaka po iskustvu koristi obrazovanju studenata socijalnog rada. Zatim se analizira kako je pojava COVID-19 utjecala na obrazovanje u socijalnom radu i na uključenost korisnika usluga u nastavnim programima socijalnog rada u obje države. Zaključuje se da su oba nastavna programa socijalnog rada bila prisiljena prilagoditi se potrebama studenata u online okružju i prihvatiti inkluzivno obrazovanje. Kao rezultat toga predlaže se da bi potrebe stručnjaka po iskustvu trebale utjecati na razvoj obrazovanja u području socijalnog rada te da bi se trebalo savjetovati s njima o tome kako oni odabiru da ih se uključi u obrazovnu praksu.
Keywords
iskustveno znanje; stručnost po iskustvu; uključivanje korisnika usluga; Engleska, Slovenija
Hrčak ID:
292635
URI
Publication date:
31.1.2023.
Visits: 1.159 *