Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.21066/carcl.libri.11.2.2

Novi izazovi portugalske ilustracije za djecu: intertekstualnost i višemodalnost

Carina Rodrigues orcid id orcid.org/0000-0003-1660-0716 ; Lisbon School of Education (ESELx/IPL), Lisbon; University of Minho – Research Centre on Child Studies (CIEC), Braga; University of Aveiro – Languages, Literatures and Cultures Research Centre (CLLC), Aveiro, Portugal


Full text: english pdf 849 Kb

page 253-270

downloads: 225

cite


Abstract

Novi izazovi portugalske ilustracije za djecu: intertekstualnost i višemodalnost se stilski i pripovjedni postupci u nužnoj artikulaciji s vizualno/grafičkim i materijalno/
peritekstualnim aspektima. Ističe se njihov potencijal u kompoziciji djela i izgradnji njegove
višestruke semioze te se donose zaključci o zahtjevima u pogledu čitanja, kao i utjecaju
na stvaranje kompetentnih i autonomnih čitatelja. U osloncu na moderna književna
strujanja u postmodernističkoj estetici, ovaj rad razmatra slikovnice kako s tehničke tako i s
kompozicijske točke gledišta te prikazuje neke od formalnih retoričkih, stilskih i tematskih
značajki opusa spomenute nagrađivane umjetnice.

Keywords

ilustracija; intertekstualnost; višemodalnost; peritekst; slikovnica; postmodernizam; Manuela Bacelar;

Hrčak ID:

294290

URI

https://hrcak.srce.hr/294290

Publication date:

20.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 918 *