Original scientific paper
OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA
Lovorka Zergollern-Miletić
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Full text: croatian pdf 696 Kb
page 190-204
downloads: 2.863
cite
APA 6th Edition
Zergollern-Miletić, L. (2007). OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika, 8 (14), 190-204. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/26953
MLA 8th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika, vol. 8, no. 14, 2007, pp. 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika 8, no. 14 (2007): 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953
Harvard
Zergollern-Miletić, L. (2007). 'OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA', Metodika, 8(14), pp. 190-204. Available at: https://hrcak.srce.hr/26953 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Zergollern-Miletić L. OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika [Internet]. 2007 [cited 2024 November 22];8(14):190-204. Available from: https://hrcak.srce.hr/26953
IEEE
L. Zergollern-Miletić, "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA", Metodika, vol.8, no. 14, pp. 190-204, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/26953. [Accessed: 22 November 2024]
Full text: english pdf 750 Kb
page 205-220
downloads: 1.833
cite
APA 6th Edition
Zergollern-Miletić, L. (2007). OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika, 8 (14), 190-204. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/26953
MLA 8th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika, vol. 8, no. 14, 2007, pp. 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Zergollern-Miletić, Lovorka. "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika 8, no. 14 (2007): 190-204. https://hrcak.srce.hr/26953
Harvard
Zergollern-Miletić, L. (2007). 'OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA', Metodika, 8(14), pp. 190-204. Available at: https://hrcak.srce.hr/26953 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Zergollern-Miletić L. OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika [Internet]. 2007 [cited 2024 November 22];8(14):190-204. Available from: https://hrcak.srce.hr/26953
IEEE
L. Zergollern-Miletić, "OVLADANOST VJEŠTINOM PISANJA NA ENGLESKOME JEZIKU NA KRAJU OSNOVNOŠKOLSKOG I SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA KOD HRVATSKIH UČENIKA", Metodika, vol.8, no. 14, pp. 190-204, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/26953. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
Članak opisuje ciljeve, metodologiju i rezultate istraživanja vještine
pisanja na engleskom kao stranom jeziku, koje je provedeno u sklopu projekta
Engleski jezik u Hrvatskoj (130514).
Cilj istraživanja bio je utvrditi stupanj ovladanosti vještinom pisanja kod
hrvatskih učenika engleskoga kao stranog jezika na kraju osnovnoškolskoga i
srednjoškolskoga obrazovanja – dostižu li učenici razine ovladanosti predviđene i
zadane nacionalnim kurikulumom: razinu A2 u osnovnoj školi i razinu B1 u srednjoj
školi. Rezultati su pokazali da su učenici dostigli te razine. Rezultati istraživanja
također su pokazali da na uspješnost u pisanju, najsloženijoj od jezičnih vještina,
utječe vremensko ztrajanje učenja, intenzitet (broj sati) učenja engleskog jezika
(samo kod učenika srednje škole), učenje drugih stranih jezika (prije svega
njemačkog) te uporaba Interneta. Pokazalo se da je uspješnost učenica osnovne
i srednje škole na testu pisanja veća od uspješnosti učenika. Ukupni uspjeh iz
engleskog jezika u skladu je s uspjehom učenika na testu pisanja. Pisanje je najbolji
prediktor ocjene iz engleskog jezika.Uz rezultate i komentare rezultata ponuđeni su
prijedlozi za daljnje istraživanje.
Keywords
osnovne škole; razina A2; razina B1; srednje škole; vještina pisanja
Hrčak ID:
26953
URI
https://hrcak.srce.hr/26953
Publication date:
14.5.2007.
Article data in other languages:
english
Visits: 6.091
*