Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22522/cmr20160103

Istraživanje upotrebe analize medijskog sadržaja u studijama konkurentske dinamike

Darko Tipurić orcid id orcid.org/0000-0001-8785-0179 ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Radoslav Barišić orcid id orcid.org/0000-0003-4330-4728 ; Ministry of Regional Development and EU Funds


Full text: english pdf 214 Kb

page 42-58

downloads: 659

cite


Abstract

Analiza medijskog sadržaja obično se koristi kao alat za prikupljanje podataka u istraživanju konkurentske dinamike. Konkurentska dinamika daje sveobuhvatan longitudinalni pogled na konkurentske poteze i učinke odgovora koji se mjere kroz različite modele koji donose uvid u posljedice na uspješnost promatranih tvrtki. Istraživanja konkurentske dinamike duboko otkrivaju konkurentsko ponašanje poduzeća, fokusirajući se ne samo na konkurentske poteze jednog konkurenta, već i na detaljnu interakciju svih njih u njihovoj “tržišnoj borbi”. Preduvjet za istraživanje su nedvojbeno kvalitetni izvori podataka i dobro osmišljena analiza podataka. U radu su predstavljena brojna pitanja s kojima smo se suočili tijekom provođenja našeg nedavnog istraživanja u kojem je prikupljeno 2699 medijskih izvještaja o konkurentskim potezima u sedamnaest tvrtki u Hrvatskoj.

Keywords

konkurentska dinamika, medijski sadržaj, analiza strukturiranog sadržaja, natjecateljski potezi

Hrčak ID:

170783

URI

https://hrcak.srce.hr/170783

Publication date:

18.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.129 *